tisdag 7 augusti 2012

Guldglitter

Långa naglar har jag just nu, med glitterlack i guld. Borde nog fila ner naglarna lite, men hade ingen lust. Så här i slutet av sommaren är naglarna som allra hårdast och inte en endaste liten flisa har gått. Underbart!! Har använt samma färger som i detta inlägget.
Min lärare i skolan är lite orolig för mina praktiktimmar. Det betyder att jag kanske får åka ut och köra tåg fast vi är i skolan. Wohoo!!! Håll tummarna för att jag får lite tider i helgen och veckan som kommer. 
Imorgon ska jag på studiebesök och titta hur tågklarerarna (tkl) arbetar. Här i Göteborg hade de inte möjlighet att ta emot oss, så några av oss får åka till Borås, övriga hela vägen till Hallsberg. Ska bli spännande att se hur tkl gör när de bestämmer hur vi lokförare ska köra. 

2 kommentarer:

  1. Trodde din lärare var orolig för dina långa naglar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det kanske han är. Men han har inte sagt något om den detaljen. :)
      Har ju haft långa naglar sen Hedenhös, så de är sällan i vägen. En vanesak helt enkelt.

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)