onsdag 10 oktober 2012

SYTYCD

Tittar inte så mycket på TV om det inte är sport, eller "The Big Bang Theory". Däremot spelar jag in två program/vecka. Missar inte ett endaste avsnitt av House eller So you think you can dance (SYTYCD).
I söndags var det final i det sistnämnda programmet. Säsong nio avlutades och två vinnare korades. Och ojojoj, vad de kan dansa!

Här ser du balett med min favorittjej, Eliana. Hon vann omröstningen i damklassen.
Och här nedan ett känslosamt och magiskt vackert framförande med Chehon, killen som vann. Makalöst!!
Dagens MRL klass var tokjobbig! 90 minuter. Blev lite si och så med mina "aerobic arms" sista halvtimmen. Sorry! Lade till 3 extra styrkelåtar (knäböj, planka och triceps-dips + "vaggan") och ett fjärde konditionsblock. 75 minuter har jag testat tidigare och det tyckte jag var en rolig utmaning. 90 minuter var nog lite långt för min smak. Får se om jag provar att instruera detta igen. Men jag är glad att jag testade, så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)