torsdag 6 december 2012

Efter träningen

Idag har jag varit och styrketränat, igen. Försöker få in 2 styrkepass/vecka kombinerat med min vanliga konditionsträning.  Har fortfarande inte hittat träningsglädjen i styrkeövningarna, som jag känner när jag är på ett gruppträningspass. Det blir inte samma sak. Fast det ska det väl inte vara heller.
Den där härliga endorfinkicken infinner sig inte, helt enkelt. Men belöningen kommer väl när jag känner att jag blir starkare och starkare?! *hoppas*

Kylan har tagit tag i Göteborg. Minus en hel massa otäcka grader. -9 stod termometern på när jag begav mig hem nu på kvällen. Då är det skönt att ta sig en varm dusch :) Har fått ett gäng väldoftande duschprodukter av raraste S. Just nu används Strawberries & milkshake.
Mmmm!!!

1 kommentar:

  1. Ja huuu, idag var det hemskt, jag kan fortf inte gå!! :( Plus att jag fortf är sur på idioterna som trängde sig före! Grrrrrr... Får ta nya gladare tag i helgen! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)