måndag 31 december 2012

Gott Nytt År

Idag kunde jag äntligen köra tåg igen. På självaste nyårsafton, tänk vilken lyx!
Dessutom fick jag övningsköra två nya tågtyper, som jag inte testat förut. En E-Regina (nästan som en vanlig Regina, men ändå inte, med ännu ett förarövervakningssystem och säkert en massa annat hippt som jag inte förstod mig på) samt Göteborgs nya pendeltåg, X61. Inget dåligt sätt att avsluta 2012 på!
X61. Foto taget på nya stationen i Älvängen.

Ha nu ett Riktigt Gott Nytt År!!

4 kommentarer:

  1. Tack detsamma o hoppas det tuffar på i allra bästa spår både i jobbet o privat. KiS

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på det nya året Bella!
    Kram Christin

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år!
    Lycka till på torsdag och fredag! :-)
    Stor kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)