onsdag 19 december 2012

Julkort

När jag inte jobbar, pluggar till teoriprovet på X11 eller tränar så försöker jag hinna med att göra årets julkort. Till min stora glädje har jag dessutom fått en beställning på 5 stycken julkort. Jättekul!! De beställda korten är färdiga och ivägskickade sedan länge. 
Här nedan två alster med samma mönsterpapper, trots detta blir korten så himla olika. Den fina granen kommer från Inkido och huset med snögubben är en Scapa-motivstämpel. 
Har stämplat upp granen med en grön Distress-dyna och sedan lagt på "snö" med Liquid Pearls, White Opal.


Vill du träna MRL med mig innan jul?
Då har du chansen:

  • Lördag 22/12 11.40, Nordic Wellness (Sportlife) Kungsbacka, Borgås
  • Söndag 23/12 11.00, Nordic Wellness (Sportlife) Ullevi 

Välkommen!!

3 kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två :)