söndag 9 december 2012

Tusen nätter

Ett antal timmar per dygn tillbringas i min underbara säng. Hur länge sover man egentligen? Individuellt så klart, men jag skulle gissa på att jag snittar en så där 7 timmar/natt.

Mycket tid blir det.
Har därför valt att investera ordentligt i min UNDERBARA säng. Har en ställbar, handgjord säng från Hästens. Jag är så nöjd med den!! Dessutom är det av stor vikt vilka sängläder jag kryper ner emellan. Har tidigare använt Finlaysons satinsängkläder och nu slitit ut dem fullständigt. Önskade mig därför nya, antingen från Finlayson eller från Mille Notti. Har läst mycket positivt om det svenska familjeägda företaget Mille Notti, som betyder "Tusen nätter". Sängkläderna är Öko-Tex märkta och samtliga produkter tillverkade i Europa. De tillverkar ett komplett sortiment av sängar, sängkläder, sängtillbehör och frotté i en klassisk tidlös design. Mycket tjusiga tycker jag.

Systeryster, M, som varit på besök här i veckan slog sig samman med C och skänkte mig deras underbara, härliga, supersköna bäddset Carla. Tusen, tusen tack!!


1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två :)