lördag 11 januari 2014

Töreboda

Har haft obegripligt mycket att göra. Besök från Sollefteå av barndomsvännen från Norrköpingstrakterna S, jobbat både med tågkörning och på gymmet, utbildning i anatomi- och fysiologi, inlämning av uppsats på kursen jag läser i tropisk marinbiologi. Så här kommer ett kort inlägg och en bild från Skövde som jag tog igår, fredag. Snö var det där. Inte här. Nu är det för sent för vinter, tack! Så jag hoppas snön håller sig borta från västkusten. 

Körde min första egna sväng till Töreboda igår kväll. Jag var naturligtvis eld och lågor. Wiiiiihhhh! Det kan upprepas i oändlighet. Nästan. Jag älskar att köra tåg. Fortfarande. På måndag ska jag bara köra pendel. Fem stycken vändor till Älvängen. Kan ju tyckas trist. Men jag är nöjd. Märkligt. Bäst att njuta så länge det varar :) Fast måste erkänna att vi tack och lov sällan har så enformiga turer. Hade blivit aptråkigt i längden, tror jag. 


2 kommentarer:

  1. Man undrar hur många timmar ditt dygn har ? KiS

    SvaraRadera
    Svar
    1. För få, känns det som.
      Men man får göra det bästa av de som finns. Helt enkelt. :)

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)