lördag 14 april 2012

Skisstävling

Ibland är det skoj att skapa en LO utifrån en skiss. Jag hittade en skiss som tilltalade mig (se nedan) och satte igång. Jag valde två kort från överraskningsmiddagen som jag blev kidnappad till av mina härliga kollegor i höstas. Den 5/9 började mitt nya studentliv för att utbildas till lokförare. Samtidigt lämnades så klart det gamla livet som gymnasielärare. Rubriken {tjl} är en förkortning för tjänstledig. Kommer att vara tjänstledig ytterligare en termin. Den 27/11 är jag (förhoppningsvis) färdigutbildad lokförare med nytt jobb. Spännande tider både pågår och väntar. 
http://enlitenbutik.blogspot.se/2012/04/skisstavling-april.html

Har bland annat använt min nya kantstans från MS. 
Ta chansen du också, och var med i tävlingen! Sista anmälningsdag är den 22/4, så det är ett bra tag kvar. Sätt igång, vettja :)

1 kommentar:

  1. Härlig LO, tack för att du vill delta i En liten butiks apriltävling! Missa inte heller våra "snabbtävlingar" på Facebook :) //Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)