söndag 1 april 2012

Hög feber...

... och ont i hela kroppen. I fredags kväll drabbades jag plötsligt av huvudvärk, ont i halsen och dessutom fick jag ont i varenda muskel i kroppen (kändes det som i alla fall). Tog en Ipren och hoppades att eländet skulle ge med sig. Jag skulle ju jobba på lördag kl 11.20. Inte har jag tid att bli sjuk inte. En stund senare tog jag fram febertermometern och den visade att min temperatur var 38.9 grader, med Ipren i kroppen. Snyft!!
Som tur var fick jag tag i en vikarie som kunde köra ett pass åt mig. Inte det enklaste att få tag i en vikarie en dag som denna eftersom det är Sportlife-konvent i helgen. Deltagarna fick köra Yoga istället för MRL, men det är nog bara bra. Variation, you know :)


Är bättre idag, men det blir nog inget pass på måndag heller. 


Frågan är vad jag drabbats av. Influensa? Halsfluss?
Får väl besöka doktorn på måndag om det håller i sig. 

4 kommentarer:

  1. Hoppas på halsfluss för då kan du ju få medicin :)och kanske bli frisk snabbare? Eller du blir nog frisk snabbare med influensa, för det ska väl gå över på några dagar? Jag har ingen erfarenhet varken av det ena eller andra :)

    SvaraRadera
  2. Oj glömde :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. De säger väl att om man har influensa har man bara feber och ont i kroppen, typ däckad några dagar. Man e inte snuvig o hostig. Men men jag vet inte! :) Kryyyya på dig!!! :)

    SvaraRadera
  4. Tack vänner! Jaa, vad é detta för elände? Febern har i alla fall nästan förvunnit nu. Men jag har fortfarande ont i halsen. Bafucin och Ipren, tackar högre makter för dessa underbara mediciner!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)