måndag 2 april 2012

Virus

Var på Vårdcentralen i morse och fick min diagnos. Virus. Bara att gå hem igen, knapra Ipren och vila. Febertoppen har redan passerat, så jag är på bättringsvägen, tydligen. Kan någon informera min onda hals om detta?? För den har inte fattat att vi är på väg att bli friska.


Inte kul att missa skolan nu. Har prov på torsdag, nästa torsdag och nästnästa torsdag. 


Köpte hem storpack Piggelin när jag gick hem från vårdcentralen (och storpack Ipren...). Isglass är det enda som lindrar känns det som. Varken te eller honung hjälper. 


Positivt är dock att febern gått ner och jag mår bättre. Ingen hosta eller snuva. "Bara" halsont, så det kunde helt klart varit värre...


http://gb.se/produkter/piggelin-15-pack/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)