måndag 16 april 2012

Stämpel-,pärl- och scrapbookingloppis i Floda 28 april

Kom till Floda Lada 28 april kl. 11-14. Där finns ca 15 st som kommer att sälja pysselsaker såsom stämplar, kort/kuvert, papper, qk, pärlor och scrapbookingsaker i mängder. Det kommer även att finnas försäljning av Tupperware och Mary Kay-produkter. Samtliga säljare är där som privatpersoner och inga företag är inblandade. Man betalar direkt till varje säljare. Ta med dig alla dina vänner som gillar att pyssla.

Det kommer finnas enklare fika att köpa till självkostnadspris. Gott om parkeringsplatser. Ta gärna med dig pengar i mindre valörer.

Varmt välkomna alla!



Kolla in!! Detta kan man bara inte missa :D
Jag gör lite reklam för detta eftersom jag såg ett inlägg på forum.pyssel.net, som är ett pysselforum för alla typer av pyssel. Så klart vill jag (och arrangörerna) att så många som möjligt kommer dit och fyndar. Det brukar vara toppenbra saker. Ta chansen, helt enkelt!


Och för er som undrar hur det gick i matchen. 2-2 blev det, mellan IFK Norrköping och Gif Sundsvall. Hann bara se första delen av första halvlek. Sen var jag tvungen att cykla iväg till mitt träningspass på Sportlife Majorna. Kändes riktigt bra idag. Skönt! Verkar som om viruset tackat för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)