söndag 27 november 2011

1:a advenstsscrap

Idag har jag och några vänner pysslat här hemma. Jag har hållit på med en LO ett bra tag och inte blivit klar. Färgerna har inte alls stämt och idag valde jag att skära sönder LO´n och börja om. Vilken tur att jag gjorde det, för nu blev jag jättenöjd.


Har använt en stämpel från Magnolia och stämplat den direkt på mönsterpappret. Sedan målade jag den med Promarkers som jag lånade av Anki. Motivet är en kille som spelar gitarr = Andreas :)


Oavsett vilken tid på dygnet man fotograferar, så är det för mörkt den här årstiden. Men jag hoppas man ser lite i alla fall. Potatismos är en av mina absoluta favoriträtter och nedan ser du två olika supergoda måltider som Andreas fixat. Är man sambo med en scrappare kan man förvänta sig att det mesta hamnar i ett album. Så även maten :)


Här i Göteborg stormar det rejält och vi har till och med haft strömavbrott en stund på eftermiddagen. Helt gaaalet é dé!

2 kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två :)