måndag 21 november 2011

Idag har jag kört...

... 200 km/h!!!

Oj, vad det gick! Jag fick tyvärr stopp i signal strax efter att jag kommit upp i drömgränsen, så jag hann inte köra 200 så länge, men i alla fall :)
Idag fick jag köra min första Regina. Vi körde till Vänersborg via Trollhättan. Vi passerade bland annat tunneln där man (om man nu mot förmodan skulle råka ut för det) helst ska vara om olyckan är framme. Två av nödutgångarna leder direkt till NÄL, Norra Älvsborgs Länssjukhus.

Första turen gick dock till Alingsås och sedan, Efter Vänerborg avslutades kvällen med en sväng till Kungsbacka. Vid Anneberg strulade bromsarna lite, vilket resulterade i en hel kvarts försening :(



Här är Reginan som jag körde i 200 km/h.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)