söndag 6 november 2011

Halloween - combat

Idag var det dags för Halloween-combat på Sportlife Ullevi. Jättemånga deltagare och hela 3 instruktörer. Passet var 120 minuter istället för vanliga 60 minuter. Jag tycker det är riktigt kul när det anordnas den här typen av specialaktiviteter.

Innan träningen var jag en sväng på Scrapmässan. Inspirationen flödade. Alltid extra skoj att se andras alster, olika typer av tekniker och produkter IRL. Annars blir det mest bilder i bloggar och på olika forum. 

Efter träningen var det filmtajm. Norske Jo Nesbø är en av mina favoritförfattare som skrivit serien om Harry Hole. Han kom för ett tag sen ut med en fristående deckare, Huvudjägarna. Denna hade filmatiserats och visas nu på bland annat Bergakungen här i Göteborg. När jag läser böcker föreställer jag mig hur personer ser ut och beter sig. Det blir aldrig likadant på film, så klart. Filmen var helt okej, men långt ifrån något av det bästa jag sett.

1 kommentar:

  1. Kul att du kikade in i min blogg....det är klart att jag har anmällt mig till Uddevalla i feb ;) kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)