onsdag 9 november 2011

Kungsbackapendeln

Jag har jobbat i Kungsbacka i 8 år. Det betyder att jag åkt med pendeltåget rätt många gånger mellan Kungsbacka och Göteborg.

Idag pratade jag med min blivande körlärare, Lars, och nu på tisdag åker jag med på min första tur.
Gissa var!!

Visst!

Jag kommer att ha min premiärtur som lokförarelev mellan just Göteborg och Kungsbacka enligt Lars. Märklig känsla! Kameran kommer givetvis att vara med. Hoppas på några bra bilder.

Imorgon är det dags för prov. Bromsar avhandlas. Håll tummarna för mig!!

1 kommentar:

  1. :) låter spännande!

    Apropå bromsar, mina bromsar på cykeln funkar skitdåligt, även om justerade dem i morse, får fixa det i morgon för vi har helgdag (även om vi ska plugga på förmiddagen)

    Önskar dig en fin fredag (och torsdag) Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)