onsdag 2 november 2011

Flaskkort

För ett tag sen var jag på 30-års fest. Köpte bl a med mig en flaska vin med rååååsa etikett :) Födelsedagskortet gjorde jag som ett flaskkort, lätt och smidigt att hänga runt flaskhalsen. Jag skar ut mallen till kortet med min Craft Robo. I den kan man skära ut det mesta, bara fantasin sätter gränser. Och mitt tålamod, om jag ska vara ärlig.

Stämpel har jag embossat med "Hot Pink" från Reprint.

Dymobanden kommer från Designat i Linköping, men jag hittar inte banden där längre. Kanske har de slutat sälja dem? De fanns i rosa, babyblått och genomskinligt. Urläckra!

1 kommentar:

  1. Hittade hit via pyssel.net. Snyggt! Gillar att stämpelmotivet enbart är emossat. Å råååsa såklart!
    Ha en bra helg! mvh/ Teres

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)