tisdag 27 mars 2012

Aj löv Pepsi Max...

... blev titeln på den 4:e LO´n som producerades på scrapmaran i Sävedalen. 
A är synnerligen förtjust i Pepsi Max. Läsk som läsk, tycker jag så jag utmanade honom till ett smaktest. Efter ett antal veckor lyckades jag tillslut handla in fyra olika sorters cola. A utrustades med ögonbindel och testet var igång. Första gången han smakade fick han inte ens veta vilka sorter som var med. Hihi!


Men han satte sin älskade Pepsi Max direkt. De andra var så klart lurigare, men resultatet var över förväntan. 
Det var lite mörkt när jag fotograferade LO´n. Har använt en av mina Filurer från Kortmakaren, den är som vanligt färglagd med mina Twinklings.  Just den här Filuren verkar ha utgått från deras sortiment, men jag tycker verkligen den är urgullig. Vimplar används flitigt av mig och den här gången till delar av titeln. 

4 kommentarer:

  1. Haha man ser ju tydligt att han tjuvtittar!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du é för söt, Anki!!
      Jag gjorde fräcka utfall mot ögonbindeln med jämna mellanrum. Och med tanke på hur lättskrämd A är, är jag säker på att han inte såg ett sk-t ;)

      Radera
    2. Haha ok då! :)

      Radera
  2. Vilken kul grej och vilken kul layout!:) Och Filuren där uppe passade in så bra!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)