måndag 19 mars 2012

Premiär

I går körde jag min nya koreografi på mitt MRL pass för första gången. Testade på mina deltagare på Sportlife Ullevi och de verkade gilla det nya. Jag tappade bort mig en gång eller två, men det löste sig. Det är verkligen en spontan och urhärlig grupp! Tokroligt att köra klasser där. Kommer att ha dem en vecka till, sen är mitt tre veckor långa vikariat slut.

Några kommentarer från deltagarna:

- "Jag hade grym träningsvärk efter passet förra veckan" 
- "Jättekul, varför har du inte fler klasser här?"
- "Du varierar röstläget på ett väldigt bra sätt"


*mallar mig*


I kväll är det dags att köra koreografin på min ordinarie klass på Sportlife Majorna. Ska bli spännande att höra vad de tycker. Önskemålet var att jag skulle köra mer jämt på höger och vänster sida. Jag tycker i alla fall att jag har lyckats bra :)


Längtar till sol och bad och semester! Här nedan en bild från Koh Samui sommaren 2009. 



1 kommentar:

  1. Mmmmm....du gör rätt i att "malla" dig! Är ju underbar positiv kritik :)

    Hur känns det att komma tillbaka till skolbänken efter praktiken?

    Trevlig vecka! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)