söndag 25 mars 2012

Drottning

Det blev ett gäng LO´s producerade på den trevliga scrapträffen i Sävedalen igår. Hade toppensällskap av Sara, även hon en trogen scrapmaratonbesökare. 


Började dagen med att göra min första tåg-LO. Titeln blev: "Drottning på spåret"
På de fägglada prickarna har jag lagt 3-D lack vilket blev väldigt effektfullt. Kronan har jag fått dit med hjälp av en mask från Tim Holtz. Maskerna är gjorda i vinyl och har en klistrig baksida. Det leder till att de sitter fast på pappret när du färglägger runtomkring. 
I kanten på det gröna pappret har jag använt min nya stans från Martha Stewart, som jag köpte när Designat i Linköping stängde. 70 % rea var det och då kunde jag inte låta bli att köpa den här stansen, samt några papper också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)