söndag 18 mars 2012

Tack igen - Green Cargo

Nu är praktikperiod 2 slut. Inget mer tågkörande för min del förrän långt in på sommaren *snyft*. Nu blir det skolbänken från och med måndag. Elteknik står det på schemat. 
Har haft många handledare här i Göteborg de två sista veckorna. Hela 4 stycken hann jag köra med. Den sista körläraren fick jag dock ha i hela 3 pass. Vi var bland annat i Malmö på en likadan långtur som jag hade förra veckan. Turen gick alltså över tre dygn. Malmö visade sig inte från sin bästa sida, men jag fick mig en falafel vilket räckte för att hålla mig på bra humör. 
Som tack för all hjälp gav jag handledaren en chokladkaka med kaffesmak som jag altrat. Han körde (även han) motorcykel, så jag fick åter användning för mitt papper med HD-bikes på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)