måndag 5 mars 2012

Utvald

För någon vecka sedan anmälde jag mig som kandidat till att vara testpilot för en sport-BH av Pierre Robert. Idag fick jag ett mail där de informerade mig att jag var en av de utvalda. Spännande!! 
Så nu väntas här på paket :)

Har varit ledig i helgen, från praktiken i alla fall. Jobbat har jag gjort, så klart. Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning. Av det lindrigare slaget, så jag kommer att åka iväg och köra tåg i natt. En tur som är tre dygn lång. Eller ja, man börjar på måndag kväll och slutar på onsdag morgon (eg tisdag natt, men klockan har passerat 24). Vi ska till Malmö, via ett stopp i Halmstad. Ryktet har sagt att vi bor på hotell inne i centrala Malmö, så det kanske blir Falafel. Wohoo!! 

1 kommentar:

  1. :-) najs att få bo på hotell, det gör jag för sällan (den stora divan som jag egentligen är).
    Spännande. Att få vara testpilot :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)