lördag 24 mars 2012

Scrap och Hobby

Idag har jag unnat mig en scrapmara i Sävedalen på Scrap och Hobby
En heldag med pyssel alltså. 
10-22


Hur kan man pyssla så länge?? Ja, det är sannerligen en bra fråga. Men det säger swoosh och så är tiden slut. 


I hallen står nu mina scrapväskor, färdigpackade och klara. Det ser ut som om jag ska åka bort i veckor. Har mycket mer packning med mig nu än när jag är på semester. Hihi! Måste ju ha med så mycket som möjligt. Det kan ju vara så att jag behöver just den saken som annars skulle kunna ligga hemma... Och det får ju bara inte hända. Det brukar ofta vara någon som ringer hem och med gråtfärdig stämma berättar att de glömt ditt eller datt. Makar/sambos eller liknande med självbevarelsen i drift brukar så klart komma åkandes med det som glömts kvar hemma inom kort. 


Partners lär sig obemärkt (?) ord som LO (inte fackligt organ då), distressa, chalka, altra, kortvikningar, embossa, embossingpulver, sticklers, doodla osv osv. Ja, det är en egen liten (eller liten och liten förresten, en rätt stor) värld detta. Och kul har vi, det är helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)